시도

Oh my love for the first time in my life
My eyes are wide open
Oh my lover for the first time in my life
My eyes can see
오, 내 생의 첫 연인이여
내 눈이 드넓게 펼쳐지네요
오, 내 생의 첫 연인이여
내 눈은 볼 수 있답니다

I see the wind, oh I see the trees
Everything is clear in my heart
I see the clouds, oh I see the sky
Everything is clear in our world
나는 바람을 보며, 오 나무들을 보아요
모든 것이 내 가슴 속에서 선명해요
나는 구름을 보며, 오 하늘을 보아요
모든 것이 우리의 세상에서 선명해요

Oh my love for the first time in my life
My mind is wide open
Oh my lover for the first time in my life
My mind can feel
오, 내 생의 첫 연인이여
내 마음이 드넓게 펼쳐지네요
오, 내 생의 첫 연인이여
내 마음은 느낄 수 있답니다

I feel the sorrow, oh I feel the dreams
Everything is clear in my heart
I feel life, oh I feel love
Everything is clear in our world
나는 슬픔을 느끼고, 오 꿈을 느껴요
모든 것이 내 가슴 속에서 선명해요
나는 삶을 느끼고, 오 사랑을 느껴요
모든 것이 우리의 세상에서 선명해요

Oh my lover for the first time in my life
My mind can feel
오, 내 생의 첫 연인이여
내 마음은 느낄 수 있답니다